I won't stop breathing just because you're gone

Fredag idag, härligt. Har varit en skitvecka så det är riktigt skönt att få lite ledigt. Hur mycket ledigt det nu blir, med tanke på att jag har en lägenhet att städa ur. Men men, det är bara bita i det sura äpplet och göra det. Det är ju bara tre veckor kvar tills vi åker till Barca, så då kan jag stå ut med lite skithelger.

Underbaraste åker till Milano imorgon, och jag är inte alls avundsjuk. Inte det minsta. Jag kommer sakna honom galet mycket! Men imorgon kommer Erik hit och vi ska gå på Håkan på lördag, och det är ju alltid nåt. Även om det inte är samma sak som att vara med bästa.

Och ja, flytten gick bra, tackar som frågar. Om tre veckor ska jag även byta arbetsplats och börja jobba i Farsta, vilket betyder att jag har ca 15 mins promenad till jobbet. Helt okej om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0