Jag vill bara vara nära dig

Mindre än två veckor kvar till Barcelona nu, great. Två veckor kvar tills jag byter kontor, great. Och lite nervöst. Har visserligen bytt kontor tidigare, men nu ska jag bli arbetsledare på det nya kontoret så det är lite pirrigt. Framförallt eftersom jag hört att de är lite kräsna på det nya stället. Men det är bara att göra mitt bästa så kommer allt lösa sig!

Annars händer inte så mycket. Har dragit ner på handbollen och lirar bara i b-laget, tränar handboll max en gång i veckan och gymmar pch springer mer än förr. Mår bättre på det sättet. Har börjat bo in mig i min nya lägenhet (trots att jag inte är hemma så mycket) och bara är. Livet rullar på och allt är rätt bra just nu. Trots att jag fortfarande är osäker på vad A känner vet jag vad jag känner, och det är väldigt skönt. Sen att jag inte vågar säga nåt är en annan sak..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0