'couse there is no one like you

Måndag var det. Ingen pigg måndag direkt, trött som en koala är jag. Kan bero på att jag hade match sent igår och har svårt att sova efter matcher, och sen gick upp alldeles för tidigt imorse. Kan vara det va? However så gick matchen inte hela vägen, vi borde vunnit men tack vare några lite underliga domslut där vi fick ett rött kort och två utvisningar på fem minuter så förlorade vi. Crap. Men ett måls förlust mot de som leder serien är väl inte allt för dåligt? Och att sen läsa det här: "jag vill på inget sätt ta ifrån Westis målvakt något... hon var tamef*nemig helt fantastisk idag" är ju inte helt fel det heller. Jag hade en bra dag igår! Vi hoppas på det imorgon oxå, ska till Västerås och spela match mitt i natten. Känns som jag kommer vara totally död på onsdag.

Annars då? Jodå, livet rullar på. Inte långt kvar tills jag flyttar nu, underbart! Samtidigt väntar jag på bra besked från jobbet som kommer göra flytten ännu bättre. Typ. Och så är det Håkankonsert snart oxå, kan inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0