det finns en stjärna på himlen som lyser starkare än de andra

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, A är världens bästa. Inte nog med att han får mig att må bra, känna mig trygg och se livet från den ljusa sidan, han skämmer även bort mig. I onsdags när vi kom hem från jobbet väntade en överraskning på mig. Och inte vilken överraskning som helst, utan en resa till Barcelona! Och inte nog med det, när vi är där ska vi gå och se Barcelona-Kiel, två av världens bästa lag! Jag tror inte ni fattar hur glad jag är, det är bara så underbart. Och att sen få åka med världens bästa gör inte saken sämre.

nu är packningen i full gång iaf, på måndag kommer jag in i nya lägenheten och nästa lördag går flyttlasset. Men det är galet hur jobbigt det är att ståda ur en lägenhet, jag har verkligen samlat på mig mycket skit! Men det är så värt det, kommer bli så skönt att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0