skadeglädje är den enda sanna glädjen

Ja, det var den helgen det. Städade hela fredagskvällen och halva lördagen, och jag måste säga att jag är imponerad av mig själv! Jag har kastat säker fem svarta sopsäckar med skräp, kläder och skor, det är helt galet. Runt 30 par skor blev jag av med (men jag tror det kan ha varit uppemot 40 par). Galet, som sagt var.

Lördagskvällen spenderades på kräftis hos As kompisar mitt ute i ingenstans. Och en sak är säker, jag är fortfarande allergisk mot kräftor! Bara av att sitta i samma rum som en massa kräftor fick min mage att go nuts, så efter att ha fått upp allt jag ätit under dagen så tackade vi för oss och åkte hrm. Vid 12 på natten. Var hemma vid kvart i två, det var sådär lagom kul. Men mest fick jag dåligt samvete för As skull, jag sabbade ju hans kräftskiva rätt hårt... Men men, sånt händer ibland!

Och för er som undrar om rubriken så handlar den om handboll, så klart... Mer än så får ni inte veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0