En lördag som alla andra

Jaja, jag vet att det är valborg men jag bryr mig faktiskt inte. Kanske blir till att se nån brasa ikväll, men annars är det inga särskilda planer. Jag detoxar ju och äter bara grönsaker (så jävla tråkigt) så A får laga mat till sig själv. Han ville grilla, så det lär väl bli så. 

Ja, annars så händer inte så mycket i livet. Går mest runt och väntar på att två veckor ska gå så jag får ta mitt pick och pack och åka till Turkiet. Det kommer bli sååååå sååå skönt! Sen har det löst sig med jobbet oxå, så när jag kommer tillbaka från Turkiet byter jag kontor. Kommer oxå bli underbart skönt.

Men som sagt var, livet går verkligen på tomgång just nu, jag är trött på allt och alla och är allmänt grinig mest hela tiden. Men så är det ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0