En sån där vanlig måndag

Älsk är på AIK-Djurgården idag, så jag är ensam hemma. Hade gärna varit där oxå men dels har jag tvättstuga, dels har jag lite svårt för vissa av hans kompisar och kände inte för att umgås med dom idag. Och tvätten är akut, har inte tvättat på tre veckor så det börjar sina bland kläderna. Framförallt nu när jag tappat lite vikt och har begränsat med kläder som jag kan/vill använda. Inte så kul att se ut som man är klädd i ett tält hela tiden.

Sex veckor kvar till Turkiet nu, och drygt fem kilo kvar att tappa. Känns möjligt va? Framförallt när jag tränar 7 pass i veckan (fyra löp och tre gym) och äter bra. Vi tuffar på med träningen, har inte mått så här bra fysiskt på flera år.. Eller någonsin egentligen. Det här känns som en livsstil som är här för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0