Solsolsol

Underbart väder är det. Jag har blivit sådär fräknig som jag blir när solen kommer, och det är underbart. Shorts och t-shirt användes idag för första gången, 23 grader hade jag i skuggan så det var inte för kallt nånstans. Jag som avvaktar med att klä av mig tills det är typ +30 ute. Men mysigt är det! Men imorgon är det tillbaka till jobbet igen.. Blä. Situationen är dock löst och förhoppningsvis kommer jag inte tillbaka till mitt gamla kontor efter semestern, dvs om fyra veckor. Håll tummarna för det!

Imorgon ska jag även prova köra en detox-kur. Har ätit alldeles för mycket skit den sista tiden så min mage är i uppror, så det behövs. Lycka till önskar jag mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0