Energi?

Jag är helt slut som människa. Orkar inte ens ta mig ut och träna, vilket är ovanligt för tillfället. Har därmemot fått tillbaka aptiten och äter som en galen, vilket inte är bra när jag inte orkar träna. Livet är bra konstigt ibland.

Och det är konstigt hur mycket man kan sakna nån när man inte har den nära, och tröttna när den väl är här. Eller tröttna är fel ord, men lixom få för mycket. Om ni förstår. Men kärleken är starkare än någonsin, även om jag inte visar det. Jag är bara helt tömd på energi.

Utbildningar är däremot något jag tycker om. Var på en idag vilket resulterade i att jag bara behövde jobba i tre timmar, ska på en ny 7-9 mars vilket betyder att jag missar posttoppen vi har på jobbet. Buhu, stackars mig. Eller inte. Annars är jobbet kaos just nu eftersom folk inte gör det dom ska, och det slutar oftast med att jag skäller på nån. Eller bara blir arg och struntar i allt, låter dom sköta det själva. Det sistnämnda brukar inte vara en bra idé. Men men, snart kanske det är slut ändå. Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0