Jag orkar lixom inte vara jag längre

Helst av allt skulle jag vilja dra täcket över huvudet och aldrig mer komma fram. Jag mår inte bra! Men det är bara bita ihop, tillbaka till jobbet imorgon och in i ekorrhjulet.

Sprang idag oxå, har inte sprungit på en vecka eftersom jag knappt kunnat gå utan att ramla. Skrapade ihop 1,4 mil idag. Med en snittid på 5,11 per km. Det går bra nu, på nåt plan iaf! Skulle egentligen gått tillbaka en vecka i träningsprogrammet eftersom jag haft en veckas uppehåll, men tror inte jag behöver det faktiskt. Kondisen är ju lika bra som förr.

Har även bokat en kryssning till mig, syrran och kidsen, var ett tag sen vi var i Finland så det var på tiden. Åker sista helgen i mars och det kommer bli underbart. Behöver verkligen komma bort, även om det bara är för en helg. Helst skulle jag åka till solen, men det finns det inte tid för just nu, så det får bli senare. Blir nog ett besök på solarieöarna istället för att få lite d-vitamin i kroppen.

Nu ska jag dö i soffan, mina vader är typ två centimeter långa så jag har lite problem att gå. Får se om det blir nåt sällskap ikväll, man vet ju aldrig hur pass bra man har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0