Och så blev det fredag igen

Mår faktiskt way mycket bättre idag än jag gjort tidigare i veckan. Men ska ändå ta och pallra mig till läkaren idag, har lovat hjärtat det så då får jag allt ta och göra det oxå. Fast jag egentligen tycker det är grymt onödigt. Men men, lovat är lovat! Får se om jag kan få något svar på varför jag svimmat och ramlat i tid och otid, men har en känsla av att svaret kommer bli: "men du mår ju bra, hejdå". Min erfarenhet av läkare helt enkelt.

Funderar på att köpa en ny leksak idag oxå. Min mobil mår inte så bra efter ett par fall (kast) i golvet så jag tänkte köpa en ny, en Samsung galaxy. Är den bra tror ni?

Sen har jag insett att jag älskar A helt sjukt mycket. Han fyller mig av så mycket känslor så jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. Jag älskar att se på honom, röra vid honom, lyssna på honom. Jag älskar att han ligger bredvid mig när jag vaknar på natten, jag älskar när han överraskar mig med saker eller bara med ett kärleksfullt sms, jag älskar när han står och väntar på mig utanför jobbet. Jag älskar att träna med honom, jag älskar att ligga i soffan och äta godis med honom, jag älskar att bara vara med honom. Jag trodde faktiskt inte att det skulle hålla så här länge, men nu har det snart gått åtta månader och jag är kärare än nånsin. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0