Bit ihop och kom igen

Ja, jag har haft världens svacka, och är fortfarande inne i den. Men jag försöker vända på den, jag försöker verkligen. Men det är svårt när folk inte förstår utan envisas med att göra det värre.. I vanliga fall hade jag separerat mig från dom, men nu går ju inte det eftersom jag jobbar med packet. Så det är bara försöka stå ut.

En sak jag dock har bestämt mig för är att jag ska börja plugga. Våren eller hösten 2012, beror lite på hur ekonomin ser ut, och ekonomi är det jag ska läsa. Känns skönt att äntligen ha bestämt sig. Men redan i höst ska jag plugga franska på kvällstid, eftersom jag har planer på att senare åka till Paris och plugga. Så då är det bara att börja förbereda sig. Att äntligen ha bestämt sig känns underbart! Bort från jobbet, in i nya rutiner. Precis vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0