Lördag lördag!

Helg, igen! Känns inte som jag jobbat nåt på hur länge som helst, och så är det väl egentligen. Först sjuk en vecka och sen en tre-dagars utbildning, vilket resulterade i att jag bara jobbat två dagar på två veckor. Tänk om man alltid hade det så bra! Men nästa vecka är det tillbaka till stressen, vi har årets största volymtopp och personalbrist. Jävligt underbart. Övertid, here I come!

Annars då? Match idag, första på tre veckor. Har missat två eftersom jag legat i flunsan. Ska faktiskt bli kul! Ska faktiskt lira utespelare, det kommer bli skoj. Siktar på att göra minst fem mål. Sen blir det hem till A och baka, han fyller år på måndag och ska ha fika imorgon. Och då är det tydligen jag som står för fikat. Tack för den! Men det känns bra, blir lite kompensation för mina urusla presenter. För jag har inte hittat nåt riktigt bra till honom, utan bara lite småsaker som han vill ha. Men men, det blir nog bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0