You make me smile

Jag har alltid tyckt att det är lite löjligt med speciella ringsignaler när folk ringer. Det har lixom räckt med samma för alla (som just nu är Håkan- River en vacker dröm). Men när jag satte en speciell på älsk så insåg jag hur bra det var, för nu blir jag alltid glad när jag hör signalen! Annars kan det ju vara vem som helst som ringer, men när jag hör den där speciella blir jag varm inombords.. Mycket för att den även beskriver mina känslor för honom. Nyfiken? Denna är det!
You make me smile like the sun
Fall outta bed
Sing like a bird
Dizzy in my head
Spin like a record
Crazy on a Sunday night

You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold
Buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Oh, you make me smile


Ni förstår lyckan av att höra den? (och ja, jag vet att det egentligen är en kass låt, men den beskriver verkligen hur jag känner för honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0