Lat latare jag

Jag har tränat två gånger denna vecka, inte okej nånstans. Men ibland får man lata sig! Problemet är att jag ätit lite väl mycket godis och mat, så jag känner mig tjockare än tjockast.. Blä.

Imorgon är det äntligen dags att fara till Turkiet! Bikinsarna är packade, klänningarna packade, träningskläderna packade. Ja, jag ska träna där, tanken är att jag ska springa en runda varje dag före frukost. Vilket jag tror kommer bli av, eftersom älsk alltid sover länge och jag vaknar tidigt. Då kan jag ju göra lite nytta istället för att ligga och göra ingenting i sängen. Hur som ska det bli oehört skönt att komma iväg!

Och när jag sen kommer hem igen börjar mitt nya liv. Eller rättare sagt, jag ska gå tillbaka till de bra vanorna jag hade innan knät började bråka, då jag åt bra och tränade bra. Nu är ett perfekt tillfälle att göra det, nu när jag börjar på nytt kontor och allt. Det är trots allt bara tre månader kvar till Midnattsloppet, så det gäller att ligga i. Men det kommer gå galant tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0