Maj sköna maj

Härligt att inleda maj med en snöstorm. Jävla skitväder. Men nu säger dom att det ska vända, redan imorgon, och det gillar vi! Jag klädde mig dock inte för kallt väder på jobbet och har därför dragit på mig en förkylning. När ska jag lära mig? Det går inte att vara ute i shorts och t-shirt när det är +3! Idiot. Jaja, jag har väl bara mig själv att skylla.
Nu är det iaf bara 12 dagar kvar tills vi åker till Turkiet, lovely! 12 dagar, men bara 7 arbetsdagar. Sånt gillas skarpt.

För er som undrar hur min löpträning går så vill jag bara meddela att det går bra, har visserligen haft problem med ett knä så jag har inte kunnat springa som jag vill, men det går ändå framåt. Har en känsla av att jag nog kommer klara milen under 50 på Midnattsloppet, dock tror jag 45 min blir jäkligt tufft. Men man vet aldrig! Kommer ju få lite extra träning nu när jag ska börja cykla till/från jobbet (när jag byter kontor, det är lixom ingen idé att cykla när man bor 10 min bort), så då får jag 22 km cykling nästan varje dag oxå. De dagar jag inte springer de 11 km hem från jobbet.
Kan även säga att är oehört taggad för att byta kontor! Magkänslan säger att det är rätt. Vilket jag iofs alltid tror. Men det är bättre än att magkänslan säger att det är fel. Hur som så ska jag bara jobba till nästa höst, sen ska jag börja plugga har jag bestämt. Så det så!

Anyway, har inte så jättemycket att skriva om som ni kanske märker. Men det blir så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0