Men jaja

Kul att komma hem från jobbet och se att dom byggt byggnadsställningar utanför fönstret. Kul att dom ska vara där hela sommaren. Stor chans att jag kommer bo hemma ofta i sommar. Det är den stora nackdelen med att bo i en etta, det finns inte så mycket plats att gömma sig på när man har stora starka byggjobbare springandes utanför fönstret! Och jag som tycker om att mysa runt i bara underkläder hemma.. Men men, nu är det slut på det! Iaf tillfälligt..

Imorgon är det sista dagen på jobbet. Eller på det här kontoret. Den 24e börjar jag på det nya, har äcklig ångest men det har jag alltid när det är nåt nytt som ska göras. Fast det känns som det kommer bli bra. Jag är ruttad (jämför med de andra) och kommer kunna glänsa. Sånt gillar jag. Håll tummarna för mig!

Och på måndag åker vi till Turkiet. Hur bra är inte det? När vi bokade var det 50 dagar kvar, nu är det 3. Tiden går snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0