Sista veckan inleds på måndag

Det börjar bli sommar ute, märker ni det? Det börjar bli sommar på jobbet oxå, har inte jobbat längre än till 14 om dagarna denna vecka. Och igår packade vi ihop halv ett. Typiska sommarvolymer alltså! Och det ser ut att fortsätta nästa vecka med, det är inte fel. Min sista vecka btw på kontoret, sen byter jag. Kommer nog bli bra ska ni se. På fredag fyller dessutom jobbet 20 år så då ska vi få tårta och presenter. Hoppas på någon bra present, inte ett norskt TP som vi fick ett år. Nåt bra tack?

Och vi åker till Turkiet om 9 dagar, hur bra är inte det? Jag längtar längtar längtar, sol och bad och inte göra någonting hela dagarna. Det kommer bli bra! Kanske dags att börja packa, jag vet ju hur jag är med sånt.. Fördelen denna gång är att jag inte har så mycket kläder att välja på, de 15 kg jag tappat har gjort att jag packat undan två flyttkartonger med för stora kläder. Så det är väl bara trycka ner alla sommarkläder, det borde räcka.

Annars så är det lördag idag, och jag spenderar den själv hemma eftersom älsk leker med sina killkompisar och jag verkligen inte känner för att var social med någon. Men jag gnäller inte, det är självvalt och jag trivs rätt bra, har fått mycket nyttigt gjort. Känns som en dag som verkligen behövts, att få vara lite ensam för en gångs skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0